8 Haziran 2012 Cuma

Lida Kullansaydı…


…Öyle olduğunu kabul edelim. Peki ne yapalım? Adam ağrıdan kıvranıyor, tuvalete bile biz götürüyoruz. Ağrı kesiciyi değiştirdi, başka bir ilaç yazdırdı. Hayrullah’ın yanına geçtiğimde, günlerdir susuz kalmış birinin elimdeki suya baktığı gibi çaresiz ve yalvarır gözlerle karşılaştım. Sanki bir mucizeyle acıları dinecekti. Elbette beklediği cevabı alamadı. Sadece ağrıkesiciyi değiştireceğimizi öğrendiğinde, bardak düşmüş ve su dökülmüş gibi baktı yüzüme.
Eczaneden Tarkan Abi’nin söylediği ağrı kesiciyi alıp hemen geldim. İlacı öyle bir içişi vardı ki, sanki dünyadaki ağrı kesicilerin tümü o yuttuğu tablette toplanmıştı. Hayrullah’ı inadının sayesinde kazandığı açılarıyla beraber evinde bırakarak salona gittim. Ferhat salondaydı. Hayrullah “Sabah işe gelirim” demişti. Ferhat da geldiğini zannediyordu, ama Hayrullah’ın ne işe gelecek ne de tuvalete gidecek hali vardı. Beraber ofisime geçtik. “Hayrullah nerede?” “Evde yatıyor.” “Ne yatması, hani gelecekti ?” Durumu olduğu gibi anlattım, sinirlendi. “Ona ‘yaptırma’ dedim. Sen de dedin, laf dinlemedi.Orjinal lida kullan dedik bırak liposuctionu falan bıçak altına yatmanın ne anlamı var dedik dinlemedi. Bırak ne hali varsa görsün.
Neymiş, ince gözükecekmiş! Yeme o zaman! Madem yiyorsun, spor salonun var, spor yap, Lida kullan! Millet dünyanın parasını verip spor yapmaya geliyor, adam bütün gün burada, gidip liposuction yaptırıyor. Bırak, ona iyi oldu. Daha beter olsun. Ben şimdi gidiyorum yanına. Bak neler yapacağım ona. Kamuran’ın yanında rezil edeceğim.”
Biz böyle deyince bize Lidanın zararları varmış öyleymiş böyleymiş dedi. O kadar insan kullanıp zayıflıyor bizim akıllı her duyduğuna inanıyor. Gördü işte sonucunu. Bırak ağrıdan sızlasın!

0 yorum:

Yorum Gönder