8 Haziran 2012 Cuma

Liposuction’ın Zararları


Farz edelim ki liposuction yaptırıp bu sorunu çözme kararı aldık. Yaklaşık 2 saat süren bir ameliyat geçirecek ve sorunu kökünden çözeceğiz. Ameliyat bir şekilde yapılıyor. Görüntü olarak amacımıza ulaşıyoruz. Fakat beynimizin içine girip, ameliyat sonrasında neler olduğuna bir bakalım:
Ameliyat sonunda narkozun etkisi geçmeye başladığında, beyin kendine gelmeye başlıyor. Bir bakıyor ki, anımsayamadığı bir dönemde, deposundaki zor dönemler için biriktirip depo ettiği tüm yağlar gitmiş. Beyni iyi bir işadamı olarak düşünün. Bir gün yüklü miktarda ürün siparişi aldınız. Siparişi kontrol ettiniz ve elinizde istenen tüm ürünlerin olduğunu görüp siparişi onayladınız. Hemen hazırlıklarınızı yapıp depoya gittiniz. Ürünleri gönderip, ödemenizi alıp rahat bir nefes alacaksınız. Depoyu açtınız, depo boş. Hiçbir şey yok. Depoya hırsız girmiş. “Olamaz!” dediniz, “Gözlerim beni yanıltıyor, bu kadar sipariş aldım, sözleşme imzaladım, hemen teslim edeceğimi garanti ettim, şimdi ben ne yapacağım? Hayatım boyunca yaptığım tüm birikimim gitti, iflas ettim. Bu da yetmiyor gibi ürünleri teslim edemediğim için karşı tarafa tazminat ödemem lazım. Bitti artık, mahvoldum.” İşte bu işletmeci gibi, beyniniz de narkozun etkisi geçtiğinde aynı duyguları yaşıyor. OysaLida zayıflama ilacı kullanmak bu yağların yavaş yavaş erimesine neden olduğu için beyniniz böyle bir telaşeye kapılmadan sağlıklı bir şekilde zayıflamanızı sağlayacaktır.
Ruhsal bunalım, aşın agresiflik, psikolojik sorunlar, çaresizlik… Bütün bunlar insanları intihara hatta ölüme kadar götürebiliyor. İflas etmiş bir işadamı neyse, o anki beynin durumu da o. Hırsız girmiş depoya, kolay değil. Beyin, normal bir işadamına göre çok daha güçlü olduğundan, bu sıkıntıları yaşamasına rağmen kısa zamanda kendini toplamaya başlar. Yine de uzun süre toparlanamayarak ciddi boyutta fiziksel ve psikolojik rahatsızlıklar yaşayanlann sayısı az değil. Bunların içinde başta da söylediğim gibi ölümle sonuçlanan olaylar bile var. Beynin kendini kısa zamanda topladığını kabul edelim, bu ne demek? Bu, işadamının kısa sürede kendini toparlamasıdır. İşlerine yoğunlaşıp eski gücüne gelmesi ve ticaretine devam etmesidir. Lida kullanıcılarında böyle bir sorunla karşılaşılmadığı için, beyniniz asla yoksunluk çekmeyecek ve kilolarınızdan tamamen kurtulduğunuzda yeniden depolarını doldurma ihtiyacı hissetmeyecek. Sağlıklı zayıflama dediğimiz olay da kısaca bu değil midir zaten? Vücudun fonksiyonlarında değişikliğe neden olmadan yağlarınızdan Lida sayesinde kurtulacaksınız.

0 yorum:

Yorum Gönder